Президентке қойылған маңызды да қызықты сұрақтар

Бұл сұрақтарды президентке бағытталған сұрақтар арасынан тауып алдым:

Сұрақ: Сізге Анжелино Джоли ұнай ма? Егер ол сізді ресторанға шақырса, барар ма едіңіз? (Алматы)

Сұрақ: Құрметті президентім, сізге хатымды өткізе алмағасын ШҚО әкіміне, Қырғызстан президентіне жазған хаттарым өтті ме екен? Құпия хат. Құлағым телефонды естімейді.

Сұрақ: Астана сұлу қала, бірақ тұрғын үйлердің ауласында балалар ойнайтын арнайы бөлінген жер жоқ. Қазақстанда жер көп қой, неге біріне-бірін іркес-тіркес жабыстырып сала береді? Бұл Токио емес қой

Сұрақ: қабылдау кезінде президенттерге спиртті ішімдіктер ұсынады екен? Сіз қайсысын ұнатасыз?

Сұрақ: Сәлеметсіз бе! Президент мырза, мен КазҰПУ да 2 курста оқимын, менің сізге айтайын дегенім ол біздің университете жемқорлықтын болуы.Ол біздің университетте ғана емес ол коптеген уневерситетте кездеседі.Мысалға беске оқыитын балалар өзімен-өзі 3 алады,ал 3-ке оқитын балалар бес алады. Сізге сұрағым университеттерді тексеретіy органдар бар ма?

Сұрақ: Сәлеметсіз бе! «Қазақ Елі» монументінен аты аңызға айнылған Жәнібек пен Керейдің ескерткіштерінің алынып тасталуына не айтар едіңіз? Ұлттық мәдениетті қайта жаңғарту үрдісіне бұл жат емес пе? Монументті қазіргідей шығарған адамдар жазасын ала ма?

 

Бұл жазбаның орналастырылған санаттары: Категориясы жоқ. Бетбелгі жасау үшін тұрақты сілтеме.

4 Responses to Президентке қойылған маңызды да қызықты сұрақтар

  1. blogbershi айтады:

    Шынында да қызық сұрақтар екен. Бұларды оқыдыма екен көкеміз!

  2. Gastarbaiter айтады:

    Спирттік ішімдіктер жайлы сұрағына телебезерден жауап берген егер мұқият қараған болсаңыз.

  3. Jiger айтады:

    Мен Ташимов Жігер Кенжебайұлы 26-желтоқсан күні, Президент шыршасынан сыйлықтар алып едім. Көп-көп рахмет әрине, бірақ маған келген сыйлықтардың ішінде тек: куртка, кітап, открытка болды. Неліктен? Әлде шынымен де тек сондай сыйлықтар келуі керек пе еді? Әлде біреулер менің сылығымның үлесін алып қойды ма, деген ой келеді маған. Осы мәселені қадағалап қарасаңыз деймін Нұрсұлтан Әбішұлы мырза! немесе Бергей Мырза! мен өзім Атыраудың баласымын, Қазақ-Түрік Лицейінде оқимын.

  4. Akizhan айтады:

    Салеметсіздерме!Мен 6-шы Шілдеде дүниеге келдім!Маған осы күн ,Астана күнімен және президентіміздің туған күнімен бірге келетініне өте қуаныштымын!Маған осыған байланысты сыйлықтар боладыма екен?Мен туған күнімді елбасымызбен бірге атап өткім келеді!Осыны президентімізге қалай жеткізуге болады?Рахмет!

Пікір қалдыру